Hola banditos!

2012-03-01 / 11:39:06
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hejsan, det är Erica här igen. Jag tänkte att jag skulle gästblogga lite granna. Jag och min lilla Anna sitter nu på en engelska lektion har det tråkigt. Anna är effektiv och jobbar som en flitig liten ekorre här brevid mig medan jag inte jobbar lika mycket. Okej jag erkänner: jag jobbar ingenting alls. Men nu är det så här att jag glömde min engelska bok hemma så jag kan inte riktigt jobba så bra idag. Hade viljan funnits så hade jag nog alltid kkunnat göra nåt men den finns inte, inte alls. Så var det med det! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än det jag redan sagt. Det finns nog inte så mycket mer som ni som bloggläsare skulle vara intresserade av att läsa. Jag kanske bara borde sluta skriva? Så alla ni läsare kan återgå till det ni höll på med innan ni kollade in här. Känns det som att den tid ni spenderade här med att läsa var väl spenderade minuter av erat liv? För ni får aldrig tillbaka dem, hoppas ni vet det! Nej nu kanske jag gav vissa av er ångest över att ni läste något så här oviktigt..? Och DÄR förlorade Anna en massa läsare... Sorry Anna! Haha nej nu ska jag sluta. Ha det gott igelkott! //Ericathebest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0