LOV!

2012-03-31 / 15:20:07
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Som mamma kommentera, "alltid gott skratt". Beskriver kvällen igår väldigt bra. Tjejerna kom hem hit och vi lagade mat och käkade efterrätt så sen låg vi i soffan sprängmätta. Skratta gjorde vi ändå. Jag gillar er så oerhört mycket!
Idag strålar solen men kylan ligger på. Har precis landat i sängen efter en hel dag med händelser. Skövde erbjuder shopppinghelg så mamma och jag tog en sväng till stan. Köpte mig en tunika på clarks och lite annat smått och gott. Fixade även presnt till bror min så jag slipper fundera kring det mer. Vi myste till det med en fika också. Efter det blev fotboll dock inget att hurra för. Nu har mamma och jag vart hos faster. Tur det inte är så långt!
Ikväll åker ngr av oss hem till en familj i Götene. Ska bli mycket trevligt-därför hoppar jag nu i duschen då klockan tickar iväg.
Mitt allt så håller jag på att inse att jag faktiskt inte behöver gå till skolan på måndag och veckan framöver så sjukt himla underbart!
Kanske hinner med en dagens innan jag åker!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0