Lovely day

2012-03-26 / 19:56:45
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sitter här med min bror som idag är extra snäll(tror han). Vi gör inte så mycket, han ska snart träna och själv tänkte jag slänga mig ner i soffan-ni ser ju kontratsen på oss syskon.
Idag har jag hunnit med mycket, skolan till 14.20 sen hem till mormor och mysa en stund. Sen bar det va hemåt och den cykelturen var inte rolig. Sen jag kom hem har jag gjort klart samhällen, käkat grillad lax och till efterrätt färska jordgubbar från Spanien. Nu ska jag gå ner och mysa med familjen framför Tv4.
Imorgon blir det skola förhoppningsvis-har mått jättekonstigt det sista och det är ju inte så konstigt då hela familjen legat i influensa.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0