Mellomys

2012-03-03 / 17:18:07
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lördagen har varit underbar men den går så fruktansvärt segt. Solen har fyllt himmeln idag och jag kände att jag inte kunde sitta inne hela dagen så jag tog mig en långpromenad med hörlurarna i öronen, det var verkligen underbart. Kändes som att jag kunde gå i flera timmar, dock blev det en timme idag men visar solen sig imorgon så vem vet? Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag, skulle pluggat men jag orkade inte riktigt så skjuter det till imorgon. Ikväll ska jag ha mellomys med Erica och Eve. Ska bli jättemysigt! Vi tänkte faktiskt cykla och handla lite, det kommer kännas jättekonstigt men som Eve sa det blir mysigt!
Har nyss fått i mig grillat, pappa ställde sig och grilla och det var underbart gott! Nu ska jag göra mig klar när Erik äntligen är klar på toan. 
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0