Mittwoch

2012-03-07 / 19:10:10
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Kommentarer från familj och vänner värmer oerhört mycket! Det gjorde min dag just nu plus resultatet på min historiainlämmning, det är skönt när man får möda för jobbet!
Har precis kommit ut ur duschen har nämligen varit och tränat och det var underbart skönt. Maten är snart klar så då kommer jag bli ännu gladare. Idag slutade jag tidigt och jag brukar ta måndagar och onsdagar till att plugga ordentligt så det är precis vad jag gjort idag.
Annars så händer det inte så mycket roligt. Imorgon ska jag unna mig själv lite lyx som mamma sa, genom att gå till frisören och fixa till håret lite. Det var sjukt länge sen! Sen får vi se, kanske kan få med mig pappsen på övningskörning. I vilket fall som helst har jag bestämt att jag ska övningsköra till farfar på lördag, hehe.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0