Studiedag

2012-03-12 / 18:30:09
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Jag har pluggat hela dagen i stort sett ända sedan halv tio. Jag vet jag är sjuk i huvudet men vad gör man inte när de kära lärarna älskar att ge oss två prov dagarna efter varandra, ibland blir jag bara så arg!!!!! Pappa tvingande mig att gå ut en sväng så att jag inte skulle bli ett psykfall, så jag satte mig på altanen och plugga. Det var jätteskönt att få känna frisk luft. Nu har jag nog lagt ner plugget för idag, huvudet sprängs och jag är jättetrött.
Mitt på allt känner jag mig jättedum mot eve som ville ut och gå men jag fick tacka nej två gånger liksom jag fick tacka nej till Linda som jag skulle träffat idag. Ja jag är en underbar vän-elr inte.
Jag längtar till onsdag 10.35 då är proven borta!!!!
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Erica

Du ÄR en underbar vän, du är den bästa vän jag nånsin träffat<3

2012-03-13 / 07:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0