Viktiga beslut

2012-03-05 / 19:17:43
Kategori: Allmänt - 2 Kommentarer
Har fått massor gjort idag. Småsaker som nu är avbockade, önskade jag kunde säga detsamma om samhällen. Men jag orkar helt enkelt inte längre. Idag har jag tagit ett viktigt beslut gällande framtiden nu jäklar ska jag bli smal, seriöst. Det är slut på allt kakätande och godis man kan leva ett gott liv utan alla grejer(hoppas jag), träning ska bli ett FAKTUM. Kan bli lite jobbigt i vissa lägen men nu ska jag övervinna detta, det funkande tills jag fall över.
Annars har det inte hänt så värst mycket, tog en promenad med Eve hem. En mysig stund med en fin vän. Johanna och jag har bestämt att vi ska ses i helgen och jag ska även åka till min farfar som jag har inte varit hos på en evighet och även en tur till mormor ska hinnas med då fem-årsdagen kommer.♥ Förutom skolan är allt finemang!
Cya Anna! 

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh vad kul för dig att du tagit det beslutet! Jag finns för dig, det vet du! Jag stöttar dig när det blir svårt:) puss min älskling!<333

2012-03-05 / 20:59:28
Postat av: Caroline

Heja Anna! Kämpa på så ska jag dra med dig på promenader i augusti :-) Kram o hälsa familjen.

2012-03-06 / 20:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0