Allt är egentligen underbart

2012-05-18 / 18:00:57
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det är så skönt att vi fått lite extra dagar ledigt, det är verkligen välbehövligt nu när man är som tröttast. Inatt har jag sovit som en stock så pass hårt att jag missade två samtal i morse då mobilen låg bredivd med hög volym. Kanske var ett tecken på att jag är i behov av sömn.
Idag har det inte hänt så mycket, mormor har flyttat in för natten. Jag har städat hela huset till mamma och pappa inklusive toaletterna. Brorsan har kommit hem igen och det känns skönt att vi alla är samlade på under samma tak. Vi har precis käkat hamburgetallrik och om en stund drar vi oss ner mot Våmb för att möta morbror Stefan och kolla lite U-lagsfotboll i kvällssolen. Allt är egentligen så underbart så att jag blir alldeles varm inombords!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0