En mysig dag!

2012-05-15 / 21:40:37
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer

 

Trots att det var skola och allt kändes väldigt tungt i morses så blev slutresultatet av denna dag väldigt fint. Hade två lektioner på förmiddagen för att sen få håltimma i tre timmar. Erica och jag köpte med Mozzarella pizza hem och jag slängde ihop en kladdkaka. Det var så skönt att bara få vara med varandra innan hon ger sig iväg på nya äventyr. Måste medge att det var tungt att säga hej då idag men som tur är att det inte är för evigt! Åkte tillbaka till skolan för lite tyska och möte. Väl hemma har jag pluggat så jag har huvudvärk nu, gjort planer med Johanna och pratat med brorsan som också ger sig iväg på äventyr.

Om en stund kryper jag nog ner under det varma täcket och drömmer mig bort till en annan värld för en stund.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0