Godmorgon!

2012-05-14 / 07:22:18
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag blev färdig fortare än vad jag trodde denna morgon men det är ju alltid skönt att inte behöva stressa vilket jag troligtvis kommer göra i alla fall. Har nyss käkat lite frukost och sitter nu och repeterar lite inför kalla kriget provet som är idag. Jag hade velat göra det de första jag gör på morgonen men tyvärr. Fastnade framför serien Bones igår. Gillar kriminalserier med kärlek i, inte fy skam det. Fast inget toppar Grey's och Gossip Girl.
Detta inlägg kommer inte göra ngn klokare då jag knappt själv vet vad jag skriver om men rent enkelt så ville jag bara säga godmorgon, så godmorgon!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0