Presstationsångest

2012-05-08 / 19:04:03
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Har gått in i en psykisk jobbig period. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är eller jo på sätt och vis men ändå inte till hundra procent. Jag är en person som har oerhört höga krav på mig själv och det har jag alltid haft i stort sett ända sen jag fick mitt första MVG då jag insåg att jag hade kapaciteten. Sen dess har det liksom rullat på i de banorna med plugg och bra betyg. Problemet dock är att jag inte insett vad jag har gjort mot mig och min kropp. Kraven och prestationsångesten att hela tiden ligga på topp är ngt som skapar stress och allt blir i stort sett pannkaka. Man hamnar i en period där man varken vet ut eller in.
Jag vet att jag kan och jag vet att allt jag gör duger för det gör det verkligen men hur blir man av med alla krav? All den press som finns inom mig. Jag antar att enda utvägen är att inse att allt jag gör är bra nog och jag räcker till!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0