En börda inom mig

2012-10-16 / 20:23:58
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Jag har länge känt att jag vill lätta mitt bröst med något men jag kan som inte definera vad det är jag vill få fram. Det finns något inom mig som tynger mig på något sätt men jag kan inte få fram vad det är.
Hösten har kommit och mycket har förändrats sen sommaren. Väldigt mycket. Jag är numera vuxen, jag har ett formellt ansvar över mitt liv. Jag har ett jobb, jag har plugg. Saker inom kompiskretsen har förändrats något enormt. Jag har funnit min väg tillbaka till en barndomsvän. Det sker hela tiden förändringar i mitt liv men också runt omkring mig. Ibland känner jag att det är lite mycket på en och samma gång så att man inte hinner stanna upp och andas emellan. Det finns alltid något att ta tag i, det finns alltid något som behövs lösas.
Det finns något inom mig som tynger mig men jag kan som inte definera vad det är. Jag vet inte hur jag ska bli av med bördan. Det enda jag vet är att även fast denna börda finns är jag lycklig på ett märklig sätt. Det är bra underligt ibland.  
Cya Anna!
 
 
från weheartit.com

Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas de löser sig! Du vet att jag alltid finns för dig vännen och att du alltid kan komma till mig!<3

2012-10-17 / 16:51:45
URL: http://johaannnaehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0