Underbar helg

2012-10-14 / 21:42:02
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
 
 
 
 
 
Har haft en underbar helg tillsammans med familj och vänner. I fredags eftermiddag umgicks jag med Emelie då vi gjorde oss i ordning innan alla de andra kom. Det blev en trevlig kväll i goda vänners lag.
Igår slöt släkten upp sig och det blev ett riktigt partaj. Åh vad jag älskar dem alla. Emelie och Hannah kom likaså och satte dit pricken över i:et.
 
 
 
 
 
Efter två sena kvällar har jag idag varit väldigt trött och slö. Men det fanns mycket på listan "att göra". Det var bara ta tag i det om man säger så. Kvällen har jag spenderat med bror min framför två filmer. In time och U894 eller något. Lite knepiga speciellt den sista då språket var tyska men jag gillade dem ändå. Nu ska jag slänga på något program och njuta det sista av denna underbara helg.
Cya Anna!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0