Endast åtta dagar kvar

2012-09-30 / 19:14:17
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ja att blogga är inte riktigt min grej längre. Jag älskar att skriva av mig men just nu känns det som att det hela tiden blir ett och samma. Förhoppningsvis ändras detta snart då tiden infinner sig.
Allt rullar på och dagarna till den stora dagen närmar sig med stormsteg. Jag kan knappt bärga mig längre.
Helgen har rullat på. Hann knappt få helg innan den var över. I fredags åkte jag ner till Maria och Jocke. Vi körde på en lugn flötkväll i soffan med kycklingtacos vilket jag tänkte bjuda någon på någon dag. Lördagen innefattade shopping, morbror och moster. Kvällen spenderade jag hemma med familjen. Idag har jag vart iväg och jobbat. Här berikar vi oss med pengar och erfarenhet!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0