Meningen var

2013-04-22 / 18:46:08
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Meningen var att jag skulle röja undan massvis med plugg idag. Det gick mindre bra. Jag lyckades skriva en halv sida på en inlämning sen gick det åt skogen. Jag gör därmed som jag brukar göra, skjuter på det tills imorgon. Jag har nog med andra problem.
Har precis käkat väldigt god mat för att inte innehålla någon pasta eller potatis. Det blev wokade grönsaker, med kall kassler, champinjoner och persilades sås till. Det var hur gott som helst!
Resten av kvällen tänkte jag bara ta det lugnt och mentalt förbereda mig på plugg imorgon. En promenad och dirty dancing lokar väldigt mycket just nu.
Cya Anna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0