ANNA HERMANSSON

2013-02-04 / 14:31:58
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Glad, omtänksam, klok. Det är nog tre ord som berättar mycket om Anna. Hon är alltid glad och peppar en. Hon är snäll och omtänksam och tänker på alla runt om sig själv. Klok med det menar jag att hon alltid något klokt att säga när man har lite tankar i huvudet. YOU ARE AMAZING aaaa AMZING som Danny sjunger. Vi skrattar alltid ihop och har så lätt för att prata med varandra. Liksom hur mycket sjuka saker har vi inte gjort ihop. Vist en del kanske man ångrar men men det är roligt med lite äventyr. Varför ångra när man kan skratta. Jag och Anna är egentligen ganska olika varandra men det kanske är det som gör att vi funkar så bra ihop. Vi har så roligt ihop och jag hoppas det blir många flera år med roligheter. Lova mig att vi ska ha lika bra kontakt med varandra vad som än händer efter studenten!!!
 
 
Puss och kram skumbanan
 
Din evve
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0