Skolvecka igen

2013-02-19 / 07:49:41
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sportlovet det sprang bokstavligt talat förbi och igår var det tillbaka till gamla rutiner igen. På ett sätt skönt samtidigt som jag hellre hade spenderat dagarna till det jag vill.
Lovet var meningen till att jag skulle vila upp mig för att orka ta tag i skolan men det gick inte riktigt som planerat. Jag går och längtar bort till värmen. Till en plats där solen skiner hela dagen, du sätter upp håret i en tofs, tar på dig bikinin och knallar ner till havet. Där ligger du hela dagen med brillor och en god drink. Därefter drar du på dig en klänning tillsammans med klackskor på kvällen. Njuter av en härlig middag och fortsätter sen så hela veckan. Hem kommer du en vecka eller två senare. Brun, fin och fräschare.
Snälla Evelina, Johanna, Erica och Rebecka kan vi inte åka utomlands i sommar? Snälla snälla.
Cya Anna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0