Att bli vuxen

2013-01-19 / 18:44:32
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Att bli vuxen har innefattat en rad olika känslor. Till stor del har det varit underbart samtidigt som det har varit fruktansvärt. Alla beslut ska fattas själv, ekonomi och räkningar ska skötas själv. Jag ska fatta beslut kring min framtid, vart jag ska bo, vad jag ska bli. Alla tjatar, alla frågar samtidigt som jag svarar jag vet inte.
Allt är inte lätt, att bli vuxen är inte lätt. Jag tycker inte alltid om känslan av att stå på egna ben, att göra enorma misstag.
Jag tycker inte om att hamna i mitten av allt. Jag vill vara den jag är. Alla andra kan sköta sin egna problem utan att blanda in mig. Jag vill vara den jag är. Jag vill följa mina drömmar. Leva mitt liv. Jag vill vara jag.
Cya Anna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0