Min lediga helg

2014-04-07 / 20:27:00
Kategori: Familj - 0 Kommentarer
Var sjätte helg är jag ledig och den har alltid en förmåga att springa förbi av någon konstig anledning. Då helgen spenderades hemma hos föräldrarna så var det ständigt något på agendan speciellt då brorsan blev 18 i lördags.
 
 
Nog för att han ville ha flytta hemifrån saker så kan man ju undra vilken present som var bäst. Vi forsatte firandet med släkten fram mot dagen och full rulle blev det.
 
 
 
Efter en fullspäckad dag spenderade jag min kväll hos Erica. Vi tog igen efterlängtad egentid. Lagade mat och myste i soffan, fram mot småtimmarna var jag en aning trött så jag pyste hemåt och tog mig en lång sovmorgon. Väl på morgonen vaknade jag till föräldrar som bestämt sig för att vi skulle göra en utflykt och så blev det. Vi avnjöt en härlig brunch på Mössebergs kurort och kunde njuta av kvalitetstid tillsammans. Givetvis blev det ett årligt stopp vid hornborgasjön med.
 
'
 
Efter en härlig helg tillsammans med familjen så avslutades den på bästa sätt med bio och choklad tillsammans med Evelina. Det blev filmen Noah som får 7/10 från mig, inte jättebra men ändå värd att se. Idag åkte jag hem igen och förlåt mig men åh vad skönt det är att vara hemma igen. Lugn och ro, tystnad och jag kan göra precis hur jag vill när jag vill. Eftersom att inlämningen är så gott som klar blev det ett glas vin och imorgon tar jag sovmorgon innan föreläsningen.
 
Tills vi hörs igen.
Anna.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0