Påskhelg

2014-04-20 / 22:12:00
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tro mig, jag vet att uppdateringen inte är bra men jag har fullt upp med livet. Jobb, familj, påskfirande och försök till att träffa vänner. Sen jag skrev sist har jag anordnat TACO-kväll hos mig,
 
 
Efter denna härliga kväll fick jag besök i ett par dagar av familjen. Vi åt god mat, gick promenader och besökte Lager 157.
 
 
Mitt i allt så kom skärtorsdagen och bror min skaffade sig det efterlängtade körkortet efter att mamma och jag bett till högre makter (morfar) om att ett mirakel skull ske och det gjordet de. Innan jag kunde komma hem och ta premiäråket så fick jag besök från Växsjö som gjorde mig sällskap till hemtrakterna. Hemma har det blivit jobb hela påsk förutom igår då jag och bröderna tog en tur till landet.
 
 
Det blev påsklunch hos farmor och godfika hos farfar. Äta tycks vara det enda man gör i påsk och jag klagar inte, de faller mig helt i smaken. Min farbror berättade att han hade läst att en svensk i genomsnitt äter ett kilo godis själv under påsk. Ärligt talat så blir jag illamående av tanken men det stämmer nog.
 
 
 
Igårkväll tände vi grillen med familjen och det var länge sedan vi hade en sådan kväll ihop. Imorgon jobbar jag av för denna gången och därefter ska jag bara krama mina föräldrar och låtsas som att denna helg inte har tagit slut.
 
Tills vi hörs igen.
Anna.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0