Denna ena tentaperioden efter den andra

2014-12-04 / 21:34:42
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tiden går så FRUKTANSVÄRT fort och vi är redan inne i december. Ett nytt år närmar sig och jag kan minst sagt säga att jag är spänd på att få veta vad 2014 kommer bjuda på denna sista tid, men ännu mer spänd på hur 2015 kommer att bli. 
Mycket har hänt sista tiden och de känns som att tiden bara rinner ifrån mig. Kurser påbörjas lika fort som dem avslutas, och tentor går in i varandra. Förutom skolan skall man hinna umgås med alla och sköta jobbet över det! 
En sak som är säker är i alla fall att jag kanske inte kommer hänga här varje dag utan istället göra den sista månaden till den bästa på hela året! 

Tills vi hörs igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0