10 saker ni inte visste om mig

2014-02-26 / 22:14:00
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
  • Jag drömmer om ett stort fint hus med utsikt över vattnet. Det ska ha ett stort kök med en köksö med utsikt över det stora vardagsrummet där mina barn skall springa runt. Framför kaminen i vardagsrummet skall min man sitta och läsa en tidning och berätta för mig om alla de tragiska misstag alla kändisar begår. Jag själv skall njuta av livet som fru och mor.
  • Jag är trött på vintern. ´Vill ha sommar och brunbrända ben.
  • Vid en trerätters meny vill jag ha en räkcocktail till förrätt. Till varmrätt vill jag ha en oxfilé med hasselbackspotatis och gorgonzolasås tillsammans med en fräsch sallad. Till efterrätt vill jag ha min mammas pannacotta med passionsfrukt till.
  • Historier om människor som lyckats besegra en livshotande sjukdom eller andra tragiska händelser gör mig rörd. Då har jag inte långt till tårar.
  • Just nu vill jag ha en pojkvän att gosa med.
  • För att få mig på fall skall man få mig att skratta. Krama mig mycket och säga att jag duger som jag är.
  • Jag skulle vilja åka till London igen.
  • Favvodrinken finns på akademin här i stan. Den heter ET, smakar jordgubb och är blandad med sprite och vodka tror jag.
  • Mitt drömbröllop skall vara borgerligt ute i en fin trädgård med en sjö nära. Min familj och vänner skall vara där. Min pappa skall följa mig nedför altaret och Evelina skulle vara min brudtärna. Min blivande man skulle hålla mig hårt i handen och lova mig evig kärlek tills döden skiljer oss åt.
  • Min favoritplats är för tillfället min säng i Jönköping.
Cya Anna!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Anna du är en fantastisk och ödmjuk tjej och jag är helt övertygad om att alla dina önskningar kommer att slå in.... Ha tålamod för allt har en mening, rätt var det är kommer din prins bara att vara där , förmodligen när du minst anar de. Kram <3

Svar: Vad glad jag blir av detta. Jag hoppas verkligen du har rätt. Kram <3
Anna

2014-03-01 / 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0