.

2014-02-24 / 23:12:12
Kategori: Känslor - 1 Kommentarer
När man vill ha killen man inte kan få, hur gör man då? Jag har försökt att tolerera de faktum att de troligtvis aldrig kan bli vi. Men så varje gång du ler, tittar på mig med dina underbara ögon så har du fått mig på fall. Jag vill bara släppa allt och ligga i din famn med dina armar runt mig. Jag vill ha dig. Jag vill att de är mig du ska skriva till på morgonen. Jag vill att du ska älska mig. För jag vill dra händerna genom ditt bruna fina hår. Jag vill göra dig glad. Jag behöver dig. Du kärlek. Du ger mig värme och får mig att må bra. Du får mig att känna mig fin. Jag vill vara din. Jag vill att du är min. Bara min. Ingen annans. 

Kommentarer
Postat av: Evvis

Vi får leta upp en bättre kopia av han som kan bli bara din:D

Svar: Ja de vore väldigt bra😃
Anna

2014-02-25 / 16:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0