Är det livet som vuxen?

2014-07-06 / 20:31:48
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tyvärr har jag inte bloggat sen midsommar och till mitt försvar kan jag säga att det har förklarliga skäl. Jag jobbar i princip dygnet runt känns det som, med ledig dag lördag och en dag till mitt i veckan. På dessa dagar försöker jag att njuta av sommaren vilket har varit lite svårt med tanke på vädret Sverige erbjuder. Dock känns det som att vädret börjar gå åt rättt håll nu men då har jag ett annat dilemma, orken. Ärligt talat fattar jag inte hur jag skall klara av ett vuxenliv med jobb 7-16 varje dag. För som det är just nu är jag helt slut, kanske kan det bero på att jobbet är fysiskt tungt eller för att det är mycket övertid, men det spelar ingen roll när man däckar på soffan eller sängen det första man gör när man kommer hem. 
 
Nog pratat om det så lever jag i alla fall. Jag har förälskat mig i en ny serie, Orange is the new black. Mycket bra! Jag njuter av mammas underbart goda mat och mysstunder med mina bröder. Försöker träffa vänner så gott det går. Har dock insett att avståndet till mina brudar i Jönköping börjar bli lite jobbigt då jag saknar dem väldigt mycket. Som tur är vankas det lite långledigt nästa vecka och hembesöket är redan planerat.
 
Planen är att jag skall försöka bättra min uppdatering men vi alla vet ju hur det har gått med den saken innan.
 
Tills vi hörs igen.
Anna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0