MIDSOMMAR

2014-06-21 / 13:41:11
Kategori: Vänner - 2 Kommentarer
Midsommar. Solsken. Glädje. Barn. Vänner. Jordgubbar. Sill. Grill. Kransar. Dans.
 
En kortfattad beskrivning av en mycket mycket bra dag tillsammans med släkten till en början och därefter med mina fina tjejer på kvällen. Dagen startades hos farmor med midsommarlunch tillsammans med alla mina fastrar, farbröder och kusiner. I solen fick vi njuta av barnaskratt, god mat och nöjet av midsommarkrans som blev till. Enligt tradition åkte vi till kvarnen där vi dansade och fikade. Avslutningsvis fick vi njuta av farmors fläderglass med jordgubbar som tilltugg i solskenet innan vi åkte hem mot nästa firande. En cider eller två avnjöts tillsammans med mina närmaste tjejkompisar. Pappa tände grillen och vi avslutade kvällen med en god middag, skratt och spel.
En perfekt midsommar i min mening, inte för mycket ståhej utan alldeles lagom.










 
Tills vi hörs igen.
Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt :-)

2014-06-26 / 20:26:15
URL: http://www.malinmallaklaar.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad mysigt :-)

2014-06-26 / 20:26:17
URL: http://www.malinmallaklaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0