När tiden inte räcker till

2014-06-21 / 13:29:44
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Har fått höra att min uppdatering har varit väldig dålig de sista, jag kan säga att jag är villig att hålla med er i detta påstående. Senaste inlägget var den 14 Juni, men så är det när tiden inte räcker till.
 
Har jobbat sen jag slutade skolan, i princip varje dag. På min lediga tid har jag umgåtts med vänner, familj, grillat, ätiti glass, kollat fotboll, sovit och försökt ta vara på tiden utomhus. Idag är dock en sån dag då jag tar igen massa serier, njuter av lugnet i soffan och bara flötar. En sån dag vi alla behöver någon gång ibland för att orka med resterande jobbvecka, som för min del, börjar redan imorgon bitti klockan fem, ända fram till torsdag klockan 16. Därav känner jag att hänget i soffan får bestå resten av dagen. 
 
Tills vi hörs igen.
Anna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0