Sista kvällen hemma

2014-06-04 / 21:18:44
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det kändes konstigt att skriva rubriken men sant som de är så går flyttlasset för sommaren hem imorgon. Det är både med sorg och glädje jag lämnar. Jag kommer sakna alla jättemycket men samtidigt ska de bli väldigt skönt att bo på hemmaplan.
 
Idag tog jag en lång sovmorgon, slappade i soffan samt en lång skön dusch. Kände att jag behövde ta hand om mig själv lite. Därefter åkte jag iväg till skolan och pluggade med tjejerna. Om jag blev klokare tror jag inte, utan snarare mer förvirrad. Men men sånt är livet. Tentaångesten är som vanligt ett faktum och jag försökte lindra den genom att storstäda hela lägenheten. Damma, dammsuga och moppa. Har även hunnit byta färg på naglarna och kollat ett avsnitt av Home and Away. Med andra ord gör jag allt för att slippa plugget.
 
Tills vi hörs igen.
Anna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0