Dagarna springer förbi

2014-03-22 / 11:22:00
Kategori: Familj - 0 Kommentarer
Tiden har en förmåga att rinna iväg när man har roligt vilket jag har haft de sista dagarna. Spenderade torsdagen med Evelina. Det blev en sväng till Lidköping med lunch samt en visit på rörstrand. Känslan av att vara hemma igen och kunna umgås och göra vad man vill med vem man vill när man vill är underbar. Så lite spontant kom hon över på kvällen med och käkade en bit mat och fick utstå min underbara mamma. 
 
Torsdagen var även en sådan dag då jag äntligen efter knop och pill skickade in min hemtenta. Den lyckan just i det ögonblicket var underbar. 
 
 
Fredagen startade jag morgonen med en långpromenad tillsammans med mor min. Jag har nu bestämt mig för att de goda livet delvis är över. Unna sig får man göra på lördagar om man har börjat morgonen med någon form av aktivitet. 
 
 
Därefter uträttade jag ärenden med mamma och pappa. Det var jättelänge sedan jag var på stan här i Skövde så de var kul att få kika in i de gamla favoritbutikerna. Dock har jag shoppingförbjud så de var ju bara kolla på de vi verkligen skulle ha. På eftermiddagen blev de ett efterlängtat besök hos min nyfödda kusin och hans familj. Misstolka mig inte nu, men de är så underbart fina, lena och söta. Precis som min faster beskrev så kan man bara sitta och titta på honom hur länge som helst och fascineras av hur perfekt ett litet barn kan vara. Om några år ska jag skaffa mig en egen att gosa med. Längtan dit är stor, DOCK så kommer det inte ske nu! 
 
 
Fredagen avslutades i soffan framför Let's dance tillsammans med mor och far samt ett glas vitt. Jag är verkligen förälskad i ett vitt vin just nu. Så underbart gott. 
 
Om en stund skall jag åka iväg och hämta Evve innan vi beger oss mot stan för att luncha med Erica och Johanna. Ett efterlängtat möte då det inte var igår vi sågs. Därefter är de full rulle hela dagen. Förhoppningsvis kan jag njuta av lördagskvällen framför gladiatorerna tillsammans med kusinskaran. 
 
Tills vi hörs igen! 
Anna. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0