Från en fin vän

2014-03-20 / 22:24:36
Kategori: Vänner - 0 Kommentarer
Min kära vän Anna Elisabeth Hermansson du är snart 20 år och jag det samman! Tänk att de 3 senaste åren hur underbart vi haft det ihop du är en sjukt underbar vän och jag hade inte kunnat hitta någon bättre vän än dig! Finns alltid där och får alltid tillbaka leendet när det är borta! Du är omtänksam, kärleksfull och så värd en underbar man som kommer komma ridandes på den perfekta hästen som han just nu i denna stund håller på och letar efter för han vill att allt ska vara lika perfekt som du är. Det lär nog ta ett litet tag men snart kommer han stå där utanför din dörr. Vaf det kan ta lite tid kan vara för att det är svårt att hitta en häst som är lika perfekt och underbar som dig! Anna den killen som får dig kommer jag vara avunsjuk på för att du är så underbar vän! Vi ska vara vänner för alltid och detta ska vi båda hålla vad som än händer ska vi ha varandra där! Vi ska leva vårar liv ihop och umgås så mkt det bara går. Så anna du blir inte av med mig jag kommer vara som ett tuggummi i håret på dig med andra ord du kommer aldrig bli av med mig om det inte är så att du klipper av håret helt mem det kommer du aldrig göra det vet jag men även om du skulle göra det finns jag där!

Du är min bästa vän och jag tänker alltid på dig min underbaraste vän!💜 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0