Medans vinden viner njuter jag av livet

2014-03-17 / 19:28:20
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Har haft en lugn och skön dag. Senaste tiden har jag haft sömnsvårigheter som inte tycks försvinna, därför var de väldigt skönt att få sova ut i morse. Hade sen innan bestämt att jag skulle ha en lugn dag med lite plugg och serietittande och så blev det. Plöjde igenom säsong tre av game of thrones och nu vill jag att säsong fyra ska komma med en gång!
 
Har även hunnit med en promenad i stormen tillsammans med Lisa. Kallt var det men kul var det också att ses igen. Imorgon vankas de skola och därefter tänkte jag kanske hänga lite med tjejerna innan vi säger adjö igen.
 
Vill bara avsluta med att livet för en gångs skull är väldigt härligt just nu. Underbara vänner, underbar familj och skolan flyter på samt jobb. Dessutom har jag fått ännu en kusin och vem blir inte av att ett barn kommit till livet. Tills vi hörs igen.
 
Cya Anna!
 
 
Från insparken i sommar, längtar tills de är dags igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0