Nackdelen med powernaps

2014-03-16 / 22:54:13
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Att ta en powernap är underbart för stunden men nackdelen är att det leder till sömnsvårigheter på kvällen. Just den situationen befinner jag mig i nu. Dock börjar den komma smygandes så om jag lägger mig och kollar instagram borde de gå bra.
 
Helgen flög förbi lika fort som den kom. Fredagen var en sån där underbart mysig kväll tillsammans med systrarna Lithman. Vin, räkor och chokladfoundant. Jag lär ju inte glömma den kvällen på ett tag i alla fall. Igår fick jag komma hem och krama om föräldrarna. Trots att de inte är långt emellan vistelserna så saknar man att ha dem nära. Idag blev de jobb och sen hem igen. Fick sällskap av kusinen i bilen vilket gjorde de hela ännu trevligare.
 
Nu ska jag krypa ner och ta en lång sovmorgon, den som försöker väcka mig imorgon säger jag bara!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0