Och utanför öser regnet ner

2014-05-19 / 19:58:52
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag som trodde att sommaren var här så kom regnet lika fort igen. Snälla kan det inte bara sluta och låta det vara sommar för en gångs skull?
 
Dagarna springer förbi och maj är en månad fylld med festligheter då i princip hela släkten fyller år samtidigt som de är mors dag, kristi himmel färds osv. Jag klagar dock inte, kalas innebär ju oftast god mat och fika och det är inget jag tackar nej till. I helgen var de min kusin Marlon som blev fyra år, tänk vad tiden går fort. Solen sken och på altanen avnjöt jag en sån där underbart god sommarfika med saft till. Tog lite bilder men det verkar som att bloggen inte riktigt vill vara med på noterna.
 
Längtan efter sommaren blir bara större och större och jag längtar tills att få sola, bada, grilla och öppna en cider på kvällningen. Men tills dess skall skolarbetet betas av, fick ett ryck ikväll och skrev ihop min terminsreflektion så nu kan jag fokusera på tentaplugget. Men motivationen är inte så stor men de är väl lika bra att börja i tid.
 
Tills vi hörs igen.
Anna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0