Plugg och jobb är min vardag

2014-05-20 / 20:02:44
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
I morse flög jag upp ur sängen klockan tio, tanken var ju liksom inte riktigt att jag skulle sova så länge. Men det var väl troligen meningen att jag skulle det. Morgonen ägnade jag till en god frukost och serietittande, därefter begav jag mig till Evelina på en cykel som i princip hade punktering. Men vad gjorde det när jag fick soppa och pannacotta, den kvinnan kan laga mat hon.
 
Eftermiddagen tycker jag enbart har kantats av problem. Bilen behöver fixas och plugget behöver göras. Ångesten över bilen växer men ångesten över plugget minskade jag genom att fixa inlämningar så nu kan jag endast fokusera på tentan.
 
Imorgon vankas de jobb och mys med några vänner till mig och mamma.
 
Tills vi hörs igen.
Anna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0