Det var inte igår

2014-10-14 / 11:15:21
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tiden rinner iväg och bloggen består. På hösten tycks jag alltid falla tillbaka här och finna det väldigt kul att börja skriva igen. Dock har denna höst kantats av väldigt mycket. Juridiktermin i skolan vilket kräver sin lilla tid, pendlandet mellan Skövde och Jönköping, tiden för vänner och familj men inte minst för jobb.
Ibland kan jag undra om alla har ett lika stressigt liv som mig eller om de bara är jag som har det såhär. Många gånger har jag funderat på om jag ska lägga ner bloggen men så kommer den där lilla känslan av att jag vill ha kvar den för innerst inne tycker jag de är kul.
Så tanken är, bloggen består (ett tag framöver) i alla fall. Ökar bloggandet så vore de ju väldigt roligt för de fåtalet unika besökare jag har men som sagt jag lovar inget.
 
Tills vi hörs igen.
Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0