När förhoppningarna rasar

2014-10-15 / 18:48:20
Kategori: Känslor - 2 Kommentarer
Det blev en minst sagt turbulent dag. Startade den med jobb, allt gick felfritt och jag kände att dagen ändå hade börjat bra. Planerade lunch med Erica som är hemma på besök. Avnjöt den och lyssnade till hennes goda råd kring livets goda råd. Men så började det plinga i min mobil, givetvis var de från Jönköping, och tentaresultatet Hade kommit ut. Dagen förstördes och jag kände tårar bränna bakom ögonlocken, aldrig har jag känt mig som ett större misslyckande än idag, på grund av att jag för första gången i mitt liv fick underkänt på ett prov. De är egentligen en bagatell i himmlen men det känns bara så himla tungt och jobbigt. Jag börjar tvivla på mig själv och min kunskap, om de här är min grej och varför jag gör det här egentligen. Hur jag helst av allt skulle vilja dra täcket över huvudet och vakna upp i en annan värld Och önska att detta aldrig inträffat. 

Tills vi hörs igen. 
Anna. 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Det fixar du Lillis! ❤️

2014-10-15 / 19:20:41
Postat av: Sofia Lithman

<3

2014-10-15 / 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0